BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 1 June 2011

luka lagi...

hari ni adalah hari yg begitu mnyakitkan aku...hati yg mula2 berbunga riang tiba2 bertukar mnjadi suram...hambar dan pedih. aku tahu tk sepatutnya aku begitu tp aku tk mampu...apa yg ku rasa tika dan saat ini begitu mnyakitkan hati...

aku blh berpura2 di depan mata setiap org...tp aku tk mampu menipu diri sendiri, aku kalah dgn perasaan ku sendiri...aku tewas dgn permainan hidup...yg nyata aku tk mampu utk berselindung lagi...aku benci dgn semua ini, aku benci dgn apa yg kurasa sekarang...klau lah blh ku campak jauh semua ini alangkah bagusnya...

apakah sia2 perasaan ku selama ini, menyintainya dgn setulus hati...

1 comments:

mamai said...

jangan begitu tiada yang sia-sia selagi kita ikhlas....mungkin dia juga begitu