BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 1 June 2011

kesinambungan kisah hati....

maafkan aku hati...di sbbkan aku kamu terluka lagi...hancur berkecai bak kaca yg jatuh terhempas ke bumi....semua ini silapku...aku telah melakukann satu kesilapan besar kerana mmbiarkan kamu d permainkan oleh insan yg tidak tahu menilai kamu...yg tidak tahu menghargai kamu. 


selama ini aku terlalu berhati-hati kerana tak mahu melukai hati org lain...tp sebaliknya hatiku yg sering di sakiti..sering di permainkan. kenapa mesti aku...kenapa...!!! mngkin sbb aku terlalu menjaga hati org lain sampai aku terlupa utk menjaga hati ku sendiri atau mungkin di sbbkan aku terlalu naif untuk menilai hati budi seseorang...jd begitu mudah hati ku di permainkan...di sakiti...

hati ini dh tak mampu utk menampung segala keperitan...kesakitan...ingin saja aku menjerit sekuat hatiku agar hilang segala duka ini tapi aku tak berdaya...


0 comments: